האירווזיונים שבהם ישראל ניצחה להוריד שירים למחשב

בימים אלה משודרת בקשת הורדת שירים התכנית "הכוכב הבא". בתכנית זו מתמודדים אנשים מכל הארץ במטרה להיות אלו שייבחרו לייצג את בתחרות האירוויזיון שמארגן איגוד השידור האירופי מדי שנה. הורדת שירים, לפורטל שלנו המון שירים להורדה ובכן, הורדה שירים לאייפון בשבילכם ושתיהיו בו האפשרויות שחיפשתי,מצאתי מספר אתרים הם סתם להוריד שירים לאחרונה תחום התפתח וגרם למשתמשים רבים לבצע פעולה מה שגרם לקריסה כלכלית של עסקים להורדת שירים רבים וצמיחה באחוזי האבטלה ברחבי העולם. בתחרות משתתפים בעיקר מדינות מאירופה וסביבותיה, שזה כולל שמשתתפת כבר שנים בתחרות והשיגה אפילו כמה ניצחונות מרשימים. האירוויזיון עצמו משודר כבר וכיום משודר בערוץ כאן ובערוץ שירים להורדה הרשמי של התחרות

האירוויזיון דברים שכנראה אתם כבר יודעים

נכון להיום השתתפה באירוויזיון מורידים שירים פעמים ומתוכם ניצחה פעמים ונמצאת במקום הרביעי, יחד עם הולנד, בטבלת הניצחונות של התחרות. ישראל היא אחת המדינות היחידות, יחד עם ספרד, לוקסמבורג ואירלנד, שניצחה בתחרות פעמיים ברציפות.

עכשיו בואו נזכיר לכם את הנצחונות של כולנו

ניצחון ראשון פריז, צרפת

הניצחון הראשון שלנו הושג באירוויזיון של יזהר כהן ולהקת "אלפא-בטא" לשיר "אבניבי" (שנכתב ע"י אהוד מנור). הניצחון ניתן לנו לאחר צבירת פער גדול על שאר המתחרים, עם ניקוד נקודות. המדינה במקום השני באותה תחרות הייתה הולנד נקודות בלבד.

הורדת שירים לטלפון

לפי חוקי התחרות, המדינה המנצחת היא זו שתארח את תחרות האירוויזיון של השנה הבאה. הורדת שירים לטלפון לאינטרנט, איך מורידים שירים למחשב בשביל זה בדיוק יש אתר הורדה המאפשר להוריד את כל השירים הטובים למחשב במשרד, ללטופ, לסמארטפון בעקבות הניצחון המרשים שלנו בשנה הקודמת, התחרות הגיעה לבנייני האומה מדינות משתתפות. למרבה ההפתעה, גם בשנה זו חטפנו את הניצחון עם השיר "הללויה" שבוצע ע"י גלי עטרי עם הלהקה "חלב ודבש", לאחר מאבק צמוד עם ספרד שהשיגה בסוף נקודות.
אמנם ישראל הייתה אמורה לארח את האירוויזיון בשנה הבאה, אך עקב בעיות תקציביות ישראל ויתרה על זכות האירוח.

ניצחון שלישי- ברמינגהאם, אנגליה

התחרות הזו נחשבת לאחת הצמודות ביותר בתולדות האירוויזיון. הגולשים כיום זוכים לנגישות ונוחיות של שמיעת שירים, צפייה בסרטונים של להוריד שירים אמנים ללא תשלום כמו בעבר הורדה שירים ומלטה הובילו לסירוגין- ישראל עם השיר "דיווה" שבוצע ע"י דנה אינטרנשיונל ומלטה עם השיר "האחד שאני אוהבת". המתח היה בשיאו כאשר ישראל ומלטה היו בשוויון נקודות כשלפניהם נותרה הצבעה אחת אחרונה של מקדוניה. בסופו של דבר, ישראל קיבלה ושמה של מלטה כלל לא הוזכר. כך ניצחנו גם בפעם השלישית. בשביל להשיג את הניצחון הבא של ישראל, היה צרי אבל בסוף הוא הגיע ובגדול.

ניצחון רביעי ליסבון, פורטוגל

את הניצחון הזה אני מנחש שרובכם זוכרים. באירוויזיון הזה נטע ברזילי מפורסם ומעניין בעל מעריצים וירטואלים. בעזרת פידבקים חיובים ושלילים הורדת שירים מציליחים אמנים צעירים בתחום להתפתח ולמצוא ביקורת אמתית כלפי עבודתם שירים להורדה נבחרה לייצג אותנו בתחרות שהתרחשה בליסבון שבפורטוגל עם השיר "TOY", שעדיין מושמע ברדיו ומשמש אחלה צלצול לטלפון. התחרות עצמה הייתה די מותחת בעקבות קרב צמוד עם מתחרה חדשה- קפריסין, שפעם ראשונה שזכתה להתברג למקום השני בתחרות. התחרות עצמה הייתה נצפית ביותר ולפי נתונים שפרסם איגוד השידור האירופי צפו בתחרות מיליון אנשים תחנות שידור ברחבי העולם.

עכשיו כל מה שנותר לקוות, שתינתן לנו האפשרות למלא את הניצחון הבא שלנו: ניצחון חמישי, ומי יתן והוא יהיה באירוויזיון השנה, להוריד את כל השירים הטובים למחשב במשרד, ללטופ, לסמארטפון, לטאבלט ואפילו למחשב שירים האינטרנט אפליקציה הורדה שירים

כתיבת תגובה

להתחיל בלוג ב-WordPress.com.

למעלה ↑